Łatwo można dostrzec, że współczesny świat e-commerce rozwija się w błyskawicznym tempie. Coraz więcej osób postanawia zakładać własne sklepy internetowe. Aby odnieść sukces, trzeba zadbać o zadowolenie klientów i zatroszczyć się o to, aby paczki docierały do nich w nienaruszonym stanie. To z kolei wymaga używania solidnych kartonów tekturowych. Dowiedz się więcej o kartonach dla e-commerce i najpopularniejszych rozmiarach opakowań dla sklepów internetowych.
Najpopularniejsze rozmiary kartonów stosowanych w branży e-commerce
Pudełka kartonowe dla e-commerce mogą mieć różne wymiary, choć najczęściej występują w takich formatach jak:
- A4 – wymiary zewnętrzne: 320x225x50 mm, wewnętrzne: 315x200x40 mm,
- A5 – wymiary zewnętrzne: 350x250x50 mm, wewnętrzne: 340x245x45 mm,
- A6 – wymiary zewnętrzne: 160x110x50 mm, wewnętrzne: 150x105x46 mm.
Popularne rozmiary kartonów w naszym sklepie internetowym
Poniżej przedstawiamy najpopularniejsze rozmiary kartonów, które na przestrzeni czasu wyłonili nasi klienci, szukając optymalnych rozwiązań dla swoich produktów. Wybór ten odzwierciedla zarówno wszechstronność zastosowań, jak i dostosowanie do specyficznych wymogów branży e-commerce. Zapoznaj się z naszymi bestsellerami, które zostały wybrane ze względu na ich praktyczność, wytrzymałość i funkcjonalność w transporcie różnorodnych przedmiotów.
Kartony do paczkomatów dla e-commerce
Zdajemy sobie sprawę z faktu, iż obecnie najchętniej wybieranym sposobem wysyłki zamówień w sklepach e-commerce już od dłuższego czasu są paczkomaty. Klienci decydują się na tę opcję, ponieważ ma ona wiele zalet. Najważniejsze jest to, że umożliwia odbiór zamówionego produktu o dowolnej porze. W dodatku ten sposób dostawy jest dość tani (w porównaniu z wysyłkami kurierskimi). Zadbaliśmy więc o to, aby proces wysyłki paczek przy pomocy paczkomatów był maksymalnie prosty poprzez wybór odpowiedniej wielkości kartonów.
Aby dokonać wysyłki paczkomatem, musisz dopasować wielkość pudełka do rozmiarów skrytki: A, B lub C. Pamiętaj, że im większa skrytka, tym więcej zapłacisz za nadanie, więc warto dopasować wielkość kartonu do skrytki. Jako producent kartonów postaraliśmy się, aby nasi klienci mogli łatwiej znaleźć odpowiednie kartony do paczkomatów, dlatego wystarczy, że wybierzesz odpowiednią kategorię: Kartony do paczkomatów Gabaryt A, kartony do paczkomatów Gabaryt B, kartony do paczkomatów Gabaryt C, a będziesz miał pewność, że zamówiony karton będzie dopasowany do Twojej przesyłki i skrytki w paczkomacie.
Jakie istnieją kartony dla e-commerce?
Opakowania kartonowe dla e-commerce to kartony stworzone z rozmaitych materiałów. Muszą one być skonstruowane w taki sposób, aby jak najlepiej chroniły przesyłkę podczas transportu.
Rodzajem kartonów, który najbardziej kojarzy się z branżą e-commerce, są kartony klapowe. Wyróżniają się klasyczny, prostopadłościennym kształtem. Zamykane są one przy pomocy klap – skąd też ich nazwa. Śmiało możemy powiedzieć, że są to najpopularniejsze opakowania, do których można pakować właściwie wszystko – kształt nie ma tutaj większego znaczenia, ponieważ w przypadku pustych przestrzeni można używać wypełniaczy.
W e-commerce chętnie wykorzystywane są również kartony fasonowe. W porównaniu z kartonami klapowymi są one bardziej zaawansowanym rozwiązaniem, które bezproblemowo można dopasować do nietypowych potrzeb produktów. Przygotowuje się je w taki sposób, aby doskonale pasowały do danego produktu, co przekłada się na to, że nieużyteczna przestrzeń jest niewielka. Często są one wyposażone w dodatkowe elementy takie jak np. wypustki, przegródki czy wkłady antywibracyjne.
Rzecz jasna istnieje znacznie więcej kartonów dla e-commerce, jednak te powyżej wymienione są najczęściej spotykane. Jeśli chcesz zakupić większą ilość takich opakowań, koniecznie zapoznaj się z ofertą naszego sklepu internetowego.
Dlaczego wybieranie kartonów dla e-commerce w odpowiednim rozmiarze jest ważne?
Wybór kartonów dla e-commerce w odpowiednim rozmiarze ma ogromne znaczenie przede wszystkim dla kosztów związanych z wysyłką i opakowaniami. Wybierając idealnie dopasowane pudełka, maleją koszty wysyłki zarówno jeśli chodzi o opłaty przewozowe, jak i materiały opakowaniowe. Równie ważny jest fakt, że prawidłowo dopasowany karton do rozmiaru produktu przekłada się na większą ochronę przed uszkodzeniami w trakcie transportu. Wybierając odpowiednie opakowanie, zmniejsza się ryzyko przemieszczeń i wstrząsów, więc zawartość jest lepiej ochroniona.
Najpopularniejsze rozmiary kartonów dla e-commerce – podsumowanie
Prowadząc sklep internetowy, trzeba zdawać sobie sprawę z tego, jak ważna jest kwestia rozmiaru kartonów w e-commerce. Warto zainteresować się tym tematem i wybierać dobrze dobrane opakowania, aby zmniejszyć koszty, ale przede wszystkim zagwarantować produktom jak najlepszą ochronę. Oczywiście za tym idą również inne zalety takie jak np. zwiększona efektywność procesu pakowania i wysyłki zamówień czy lepsze doświadczenia klientów. Mamy nadzieję, że po przeczytaniu naszego artykułu poświęcisz więcej czasu na lepszy dobór opakowań kartonowych, co przełoży się na szereg korzyści dla Twojego biznesu.
Zapraszamy do zapoznania się z naszą szeroką ofertą kartonów, idealnie dopasowanych do potrzeb e-commerce. Niezależnie od tego, czy poszukujesz opakowań do małych przedmiotów, czy potrzebujesz solidnych kartonów do większych produktów, nasz sklep oferuje rozwiązania, które spełnią Twoje oczekiwania. Skorzystaj z naszego doświadczenia i zadbaj o bezpieczeństwo oraz profesjonalny wygląd Twoich przesyłek już dziś!